Oferujemy następujący zakres napraw:
- sprzęgieł
- zawieszeń
- układów hamulcowych
- układów wydechowych
- elektroniki - chip tuning, box tuning oraz diagnostykę elektroniki - BOSCH KTS 540 oraz AUTEL
- wykonujemy przeglądy techniczne, przygotowujemy auta do przeglądów okresowych w SKP, pracujących na nowych warunkach oraz szybkie naprawy
- wymieniamy olej w automatycznych skrzyniach biegów
- wykonujemy obsługę systemów klimatyzacji samochodowej R134 i 1234yf oraz naprawy.związane z klimatyzacją
- weryfikujemy stan techniczny samochów przed ich zakupem
MOTUL - oleje do silników samochodowych oraz motocykli z silnikami 4 i 2 suwowymi. Olej z "pierwszej ręki" z hurtowni Jaro - Oil, na pewno oryginalny
Jesteśmy Autoryzowanym Serwisem Ogólnopolskiej Sieci Serwisowej Q - SERVICE
Tym, którzy chcą kupić używany samochód proponujemy wykonanie przeglądu technicznego auta ze sprawdzeniem jego parametrów na hamowni, wykonaniem pełnej diagnostyki elektroniki sterującej pracą silnika i podzespołów sterowanych elektronicznie z wydrukiem raportu, sprawdzeniem układu napędowego, kierowniczego, zawieszenia, hamulcowego oraz stanu nadwozia ze szczególnym zwróceniem uwagi na stan jakość ewentualnej naprawy blacharskiej nadwozia. koszt takiego przeglądu nie przekracza 300 zł.
Nie specjalizujemy się w obsłudze czy naprawie określonego typu samochodu. Zajmujemy się głównie samochodami producentów europejskich i azjatyckich oraz amerykańskich.
.
W przypadku wielu typów samochodów zajmujemy się, w oparciu o urządzenie KTS-540 BOSCH oraz AUTEL PRO diagnostyką elektroniki samochodowej oraz kasowaniem błędów ECU a także pozostałych systemów sterowania opartych o elektronikę a dotyczących: Air Bag, klimatyzacji, ABS, pasów bezpieczeństwa , silników i innych systemów. Typowy koszt diagnostyki wynosi 85 - 110 zł z wydrukiem wyniku w postaci raportu. Podejmujemy się prac wykraczających poza podstawowe działania oparte o diagnostykę sterowników w sytuacji gdy zawodzi technika diagnozy opartej o typowe urządzenia diagnostyczne. Dotyczy to zwłaszcza starszych typów samochodów ze szczątkową możliwością podstawowej diagnostyki z ECU oparta o tzw. samodiagnozę.
Zajmujemy się również naprawami wszystkich podzespołów w samochodzie a także wykonujemy remonty kapitalne i naprawy bieżące silników oraz skrzyń biegów oraz okresowe przeglądy techniczne OT-2. Taki przegląd w firmie zajmuje prawie cały dzień, w przypadku auta ze znaczącym przebiegiem, w przeciwieństwie do około 2 godzin w typowym ASO.
Dysponując hamownią podwoziową SCHENCK wyposażoną w obciążeniowy oraz bezwładnościowy system pomiarowy wykonujemy pomiary mocy i momentu obrotowego silnika co określone jest jako: charakterystyka zewnętrzna silnika.
UWAGA! Nie wykonujemy pomiarów aut z napędem 4x4.
Fiat 126P czyli Maluszek to samochód, który zawsze będziemy obsługiwać i tuningować. Do końca świata i...resztę przecież znacie :-)
Nie zajmujemy się naprawą automatycznych skrzyń biegów
Nie zajmujemy się przeróbką układów hamulcowych w oparciu o podzespoły bez homologacji
Nie montujemy filtrów stożkowych do użytkowych samochodów
Nie zakładamy magnetyzerów
Nie zgadzamy się na modyfikacje polegające na usuwaniu katalizatorów
Nie montujemy w miejsce katalizatorów strumienic
Nie montujemy turbosprężarek w systemie soft
Nie montujemy instalacji LPG
Nie wykonujemy tuningu instalacji LPG
Nie wykonujemy tzw. swapów silników
Renault R5 po regulacji silnika
Chojnacki Motor System S.C.
Jacek Chojnacki, Joanna Zak,
Pruszkowska 32
05-830 Nadarzyn,
NIP: 534-001-53-39
tel: 505 104 666
e-mail: chms@tlen.pl